Τρίτη 28 Αυγούστου 2007

Τραγελαφικά

"Τετάρτη 29 Αυγούστου, στις 7 η ώρα το απόγευμα θα συγκεντρωθούμε όλοι στην πλατεία Συντάγματος αλλά και σε κάθε κεντρική πλατεία κάθε πόλης σε ολόκληρη τη χώρα. Φορώντας μαύρα. ΒΟΥΒΗ ΟΡΓΗ. ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ. Αποδοκιμάζουμε χωρίς συνθήματα και πολύχρωμες σημαίες. Πενθούμε για την απώλεια των συνανθρώπων μας χωρίς να συνδέουμε την πρωτοφανή περιβαλλοντική καταστροφή με προεκλογικές σκοπιμότητες. Δίνουμε το παρόν και στεκόμαστε απειλητικά απέναντι σε οποιονδήποτε επιχειρήσει να εκμεταλλευτεί την τραγωδία για οποιοδήποτε όφελος. ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ. Διαδώστε το."


Να πάτε, και αν το παίξετε κάπως έτσι















αυξάνονται δραματικά οι πιθανότητες να μη φάνε κάποιοι το βράδυ από τη θλίψη τους.

Απαξιώνω και λαϊκίζω;
Ακριβώς.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καρφάκι δεν θα τους καεί αγαπητή μου! Μόνο αν τους έρθει κάποιο ράπισμα το βράδυ της 16ης Σεπτεμβρίου, ίσως ανατριχιάσουν λίγο.......

Dr. Feleki είπε...

Κανένα ραπισμα δεν θα τους ερθει. Ειμαι απαισιοδοξος; Ναι ειμαι, αλλα είμαι και λίγο μεγάλος...

Ωκεανος είπε...

"Ειμαι απαισιοδοξος;"

Όχι,είσαι ρεαλιστής.

m13 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.