Παρασκευή 31 Αυγούστου 2007

Η δική μου protest vote...

...δεν ξέρω ποια θα είναι.Στην πραγματικότητα δεν έχω ιδέα.
Πολύ πριν από τις πυρκαγιές-πριν από το καλοκαίρι δηλαδή-είχα πάρει μια ξεκάθαρη απόφαση:θα ψήφιζα ένα μικρό κόμμα.

Μετά το κακό,όλα έχουν περιπλακεί στο κεφάλι μου.Στην αρχή και εν θερμώ αποφάσισα την αποχή.Όχι αποχή opws Ameriki,γιατί "δεν ασχολούμαι εγώ με αυτά",αλλά επειδή βρέθηκα μπροστά σε αδιέξοδο:δεν μπορώ να ψηφίσω το κόμμα που κυβερνά(καλά,δε θα το ψήφιζα έτσι κι αλλιώς),αλλά ούτε κανέναν από τους υπόλοιπους που πώς να το κάνουμε,μια μικρή χαρούλα την έχουνε γι'αυτό που έγινε,μια που δε μπορεί,κάποια ψηφαλάκια παραπάνω θα τους αποφέρει.Οπότε;

Υποστήριξα την απόφασή μου και σε δυό τρία μπλογκς.Ο Έμπορας μου σύστησε κι ένα ενδιαφέρον άρθρο.Παρ'όλα αυτά επέμεινα.

Τώρα,λίγες μέρες μετά,δεν είμαι σίγουρη.

Για να συνοψίσω,
-Δεν μπορώ να ψηφίσω ΝΔ
-Δεν μπορώ να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ
-Ούτε ΚΚΕ,ΛΑΟΣ ή ΣΥΡΙΖΑ ή όποιο άλλο που αντιμετωπίζει την καταστροφή ως βούτυρο στο ψωμί του.
-Δεν ξέρω ποιό μικρό κόμμα να διαλέξω,γιατί δε γνωρίζω τις θέσεις τους.Όλα τα ΜΜΕ προωθούν μόνο από δικομματισμό εως πεντακομματισμό το πολύ.
-Η ιδέα της αποχής έχει ήδη απορριφθεί,μετά από περισσότερη σκέψη.Ολική αποχή δεν πρόκειται να υπάρξει.Οι κομματική πίστη είναι τόσο βαθειά ριζωμένη στους περισσότερους,όσο και η θρησκευτική,δεν παλεύεται.

Δεν ξέρω τί θα κάνω.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν ξέρω που να ρίξω την ούτως ή άλλως άχρηστη ψήφο μου-τούτη τη φορά,πιο άχρηστη από ποτέ.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αν και προσωπικά δεν θα τους ψηφίσω (έχω επιλέξει άλλο μικρό κόμμα), για έναν τόσο σκληρά αναποφάσιστο προτείνω με όλο το θάρρος ένα μικρότατο αλλά σοβαρό κόμμα: Οικολόγους - Πράσινους (οι σοβαροί, όχι Βεργής, κλπ.). Αν θες να δεις τις θεσεις τους, κλπ εδώ: http://www.ecogreens.gr

epwnimos είπε...

Χαιρετώ Ωκεανέ.

Αυτό που πρέπει να γίνει για ικανοποιηθείς μάλλον είναι αυτό.

Γενικά είμαι κατά της απαξίωσης οποιουδήποτε θεσμού της δημοκρατίας. Στην ιδανική δημοκρατία αν δεν βρίσκεις ένα κόμμα που να σε αντιπροσωπεύει δεν έχεις δικαίωμα αλλά υποχρέωση να το ιδρύσεις εσύ η ίδια. Σκέψου το...

Ανώνυμος είπε...

Η αποχή συμφέρει στα δύο μεγάλα κόμματα. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα συνεργασθεί με το ΠΑΣΟΚ, ενώ ο ΛΑΟΣ με τη Ν.Δ. Οι Οικολόγοι αν δεν πιάσουν (που δεν θα πιάσουν) 3%, με το ποσοστό αυτό θα ωφελήθούν οι δύο μεγάλοι. Άρα τί μένει;
Αυτά τα γράφει ένας μη κομμουνιστής.

Dr. Feleki είπε...

Δεν μενει τιποτα. Δεν ασχολούμαι. Και πανω απ' ολα ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΝΟΗΘΕΙ δεν ψηφίζω ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΛΕΦΤΗ.

Δεν υπαρχει επιλογή. Εμείς το επιλέξαμε αυτό δυστυχώς.

Ωκεανος είπε...

Έμπορα,λες;

dr jekyll,άρα..;

Βρασίδα, αν δεν υπάρχει επιλογή δε σημαίνει ότι το επιλέξαμε εμείς οι λίγοι που τώρα γκρινιάζουμε καλά και ντε(αλλά δεν είναι το μόνο).


Τελικά-μάλλον-αποφάσισα.
Ένα μικρό κομματάκι θα ψηφίσω.

Dr. Feleki είπε...

Εγω λεω να ψηφίσω καμια τελεία... :p

Τελικά η καλύτερη λύση για μένα θα ήταν η αντιπροσώπευση του "λευκού" με κενές έδρες στο κοινοβούλιο. Αλλά παραείμαι κάφρος για να με παρει κανεις στα σοβαρά...

Ανώνυμος είπε...

Απαράμιλλη θέμα, είναι πολύ ενδιαφέρον για μένα))))