Πέμπτη 12 Ιουλίου 2007

...άλαλα τα χείλη...

... των νέων,μικρών και ασήμαντων ιστολόγων(=bloggers).

Που μόλις ήρθαν στο μπλογκοχωριό, χτίσανε το σπιτάκι τους,και πάνω που κάνανε μερικές βόλτες για να γνωρίσουνε τους γείτονες,διαπίστωσαν πως τελικά δεν είναι ένα συνηθισμένο χωριό αλλά μια εμπόλεμη ζώνη.
Πού να κάνουν τη βόλτα τους οι άμοιροι;
Βλέπουν φως σ'ένα καφενεδάκι,πάνε να μπουν και βλέπουν αυτά
Κάθονται σ'άλλο τραπεζάκι και βρίσκουν τούτα
και εκείνα
Τυχαία στο δρόμο,πέφτουνε πάνω σ'αυτό
και σ'αυτό.
Πανε στο πάρκο και συναντάνε τούτο
Είναι και καινούριοι και μπερδεύονται,"βρε μπας και είναι ο ίδιος που βρήκα και στο καφενείο;"αναρωτιούνται οι καημένοι.Άμα είσαι νέος κάπου και δεν ξέρεις,βράστα να πάνε,χάνεις τον μπούσουλα.

Απογοήτευση.Θλίψη.Απελπισία.
Και αηδία μη σου πω.

Βλέπεις σπίτια με λάβαρα σηκωμένα,για Αμαλίες,Άλεξ,Αναδασώσεις και λοιπά όμορφα διακοσμητικά,και λες δε μπορεί κάτι αγνό θα υπάρχει εδώ,αλλά δεν τολμάς να ζυγώσεις.

Εντάξει,το ξέρω.Όπου υπάρχουν άνθρωποι θα υπάρχουν και σκατά.

Δικό μου το φταίξιμο.Ποιός μου είπε να ονειρευτώ ένα καλύτερο χωριό;


... συνεχίζεται

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

'Εντάξει,το ξέρω.Όπου υπάρχουν άνθρωποι θα υπάρχουν και σκατά.'

Οι Τατά δεν είναι σκατά, είναι καταστασιακό υπό-project των blog.dontkissthefrog.net και m13.dontkissthefrog.net που κάθε μέρα τα διαβάζουν περισσότροι άνθρωποι απ' ό,τι όλα τα blog που αναφέρει το ποστ σου (και το δικό σου blog μαζί) σε μια ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Ανώνυμος είπε...

νομίζω ότι αν διάβασες τατά και δεν "έπιασες" το χιούμορ...πρέπει να το κοιτάξεις.

άνθρωποι στέλνουν μέηλς και μας λένε πόσο πολύ γελάνε...

είναι χιουμοριστικό, όχι κατινίστικο.

anyway γούστα είναι αυτά
ούτε εμένα μου αρέσουν οι αηδίες που έγραψες αλλά δεν έκανα και μπλογκόποστο.

Dr Jekyll είπε...

Τα ιστολόγια που επισκεφθήκατε αγαπητή μου, γράφονται από ανθρώπους του περιθωρίου, που έχουν επί πλέον και ψυχολογικά προβλήματα. Δεν εξηγείται αλλιώς η χυδαιότητα και η ρηχότητα του περιεχομένου τους. Απλά αγνοήστε τα.
Το ερώτημα είναι ποια μπλογκς να επισκεφθεί κανείς; Στα περισσότερα διαβαζουμε πώς περάσανε την ημέρα τους, πού θα φάνε το βράδυ, πώς τα πάνε με τον προιστάμενό τους και πώς αδημονούν να έλθει η ώρα των διακοπών τους. Τόσο ενδιαφέροντα πράγματα!

Ωκεανος είπε...

dr.jekyll,καθένας είναι ελεύθερος να γράφει ό,τι του αρέσει.Η δυσάρεστη διαπίστωσή μου έχει μόνο να κάνει με το εξής:το διαδίκτυο μας προσφέρει τόσο άπλετο χώρο,γιατί να μαλώνουμε;

Ανώνυμος είπε...

"Τα ιστολόγια που επισκεφθήκατε αγαπητή μου, γράφονται από ανθρώπους του περιθωρίου, που έχουν επί πλέον και ψυχολογικά προβλήματα"

Βγάζω 2500 το μήνα, έχω μόρφωση διδακτορικού επιπέδου και IQ όσο το ανώτερο 0.1% του πληθυσμού (που μάλλον είναι ο λόγος για τον οποίο δε συμφωνώ με εσάς του υπόλοιπου 99,9% για το θέμα της Μακεδονίας [αυτής που έχει πρωτεύουσα τα Σκόπια, όχι αυτής που κατέκτησε η Ελλάδα]).

Συνεπώς περιθώριο να πεις τη μάνα σου και ξεκολλάτε επιτέλους με τις στερεοτυπικές γενικεύσεις.

Dr Jekyll είπε...

j95 έμεινα άφωνος με το μέγεθος της ευφυίας σου...! Να σε χαίρεται η μανούλα σου που σε ανάθρεψε και σύ να χαίρεσαι το διδακτορικό σου. Συγχαρητήρια!

m13 είπε...

gr jekyll

δε θα μου πείς εσύ τί θα κάνω. φασίστα.

και δεν ξέρεις τί άνθρωποι είναι αυτοί που γράφουν το οτιδήποτε στο ίντερνετ....


anyway, επειδή το παίζεις μάγκας κι εμένα μου τη σπάει η ΑΛΟΓΙΣΤΗ κριτική αντιγράφω από το μπλόγκ σου

"Παρατηρώντας τις γυναίκες στο δρόμο τις μέρες του καύσωνα, τις ξεχώριζα σε δύο κατηγορίες: όσες φορούσαν τζιν ή κολάν τις θεωρούσα πολύ κουτές, που με τέτοια ζέστη και για να κερδίσουν μερικούς πόντους από την περιφέρεια, εξακολουθούσαν να υπακούουν στη μόδα. Ανεξάρτητα βέβαια ότι μερικές από αυτές δεν έπρεπε καθόλου να έχουν τέτοια αμφίεση, μονο και μόνο για λόγους αισθητικούς αφού ήταν υπέρβαρες."

θα μου επιτρέψεις να μη σε πάρω στα σοβαρά ε?